Tuesday, August 11, 2009

Syukur...

Alhamdulillah…Aku dapat menyempurnakan semua projek yang aku pegang dengan sempurna sebelum tugas@jawatanku ini diserahkan kepada orang lain. Walaupun penyempurnaan itu tidaklah sehebat mana, tapi aku berpuas hati dari setiap aspek.

9 Ogos 2009 - projek yang terakhir yang aku pegang…Final NUR. Walaupun projek tu taklah sebesar mana tapi masih dibawah tanggungjawab aku. Jadi aku harus menyempurnakannya sebaik mungkin. Benar..Masih jelas..banyak yang perlu aku baiki untuk mendapat mutu yang lebih baik untuk menjadi seorang Project Manager. Sebelum event Final NUR tu aku telah diberi kepercayaan untuk menjadi Project Manager untuk event Konsert Malam AMAR. Agak besar event tu. Dari situ aku sedar yang aku masih kurang pengalaman untuk menjadikan event itu sempurna. Dalam ayat ‘event’nyer – Everything should run smoothly – :)

“Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better” – Samuel Beckett

Thanks to my BOS sebab bg kepercayaan kat aku..and I will improve my weakness to be the best!!...aku tak akan janji tapi aku akan cuba..and not to forget thanks gak coz bagi aku peluang untuk merasa handle that kind of event. From A to Z. It was a nice experience I ever had..thanks again…to all my fellows…thanks to u guys too..



Anyway..still tak terlambat untuk aku ucapkan CONGRATULATIONS!! To Sis Mas kerana dinobatkan sebagai Finalis Favourite Pencarian Covergirl NUR/DARA 2008/2009. You deserve it sis. Sori coz tak dapat nak join bergambar at the end of the event coz ade hal sket nak disetelkan…we’ll celebrate it later k…Mesti lepas ni kamu ngak menang tangan nak jawab call for the next phase of your life to become Model sambilan…jangan tak menang tangan nak jawab kontroversi da le ye sis…hehe…


Kepada Encik Azli selaku jurugambar untuk event itu...Bilakah saya boleh mendapat gambar saya yang kamu ‘klik’ mase event tu yang masih berada di dalam camera NCCV tu?esok?lusa?minggu depan?bulan depan?atau?ahaks!!...Suatu masa nanti…itu pasti…hehe…

For now. Aku kena merajinkan jari jemariku untuk menghabiskan kerja Abang Khairul lak…hihi…chaiyok!!!!!!!

Salam.

: out : 1130 p.m.

4 comments:

Anonymous said...

huhu.. tq 2 u 2 Ada.. being there and here with me..

Artzli studio said...

Sabar itu separuh dari iman ye cik rokiah oi...2 ari x msk opis ni..

Anonymous said...

Seronok giler hari itu...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.