Wednesday, August 5, 2009

Get ready for the next phase of life...

Get ready!!

Cewah...macam nak ke mane je...

Saje nak kongsi..dalam beberapa hari, tak sampai 20 hari lagi aku akan melalui fasa yang baru dalam hidup aku..quite hard actually..since surat pun dah bagi, replacement pun dah di cari..Alhamdulillah, InsyaAllah aku pergi dengan tenang..melakukan sesuatu tanpa rasa ingin lakukan..apa yang boleh aku katakan !!Bolos saja dinding itu!!...:)

Apa yang terjadi sebelum dan selepas aku melalui fasa baru ini aku harapkan dapat menjadi memori indah yang tidak sekali-kali aku akan lupakan..never!..not even a minute!!..

saat ditegur..
saat dimarahi..
saat bergurau..
saat bersedih..
saat diperli..
saat diusik..
dan saat disayangi..

Dikongsi bersama..masih kekal indah di ingatan..Jasa kalian tidak dapat ku balas..hanya Doa yang dapat kupanjatkan dan harapanku agar kalian makin hebat, berjaya dan mencapai segala impian demi memenuhi visi dan misi kalian..

Terima kasih semua...SSS (Saya Sayang Semua!!!)


5 comments:

Anonymous said...

gaya bahasa dah berubah...

Anonymous said...

saat disayangi?? moga kamu akan bahagia dan berjaya dengan hala tuju yang kamu pilih dlm hidup kamu... akan ku ingati diri kamu walau kamu pergi jauh.. sekadar memori lalu... 3L

Anonymous said...

kamu...

artzli Studio said...

manusia hanya merancang..Tuhan yang menentukan...be strong k!

Nurshuhadah Hamid said...

Yeah...InsyaAllah..