Monday, August 31, 2009

Semalam Yang Indah...

25 Ogos 2009 - Malam terakhirku dihabiskan dengan satu memori yang sangat indah bersama si dia… cukup indah…singgah di setiap tempat-tempat yang meninggalkan sejuta memori@kenangan terindah sepanjang bersamanya…terima kasih meluangkan masa…sepertimana yang dijanjikan, di blog ini…di posting kali ini…byk untuk dihargai dan kemaafan yang perlu di tuturkan…’masa-masa itu’ (yang tidak perlu aku senaraikan)…sangat istimewa…ketika sakit, suka, duka, sedih, boring, sengal…dia ada…bermula ketika aku sakit dan berakhir ketika aku pergi…

Aku sangat hargai dan akan merindui masa2 itu…terlalu…

Segala permintaan hampir tercapai…walau bukan semua, tetapi sudah mencukupi…Semua Tentang Kita akan menjadi episod di novel yang sedang ku coretkan…Maaf jika kehadiran aku ini diselitkan di sebuah novel (muka surat 215 sehingga 258) terpaksa berhenti di muka surat itu…aku pasti dia faham…hanya kami yang faham…keterpaksaan melakukan sesuatu itu untuk melihatnya bahagia…

Disebabkan kelewatan aku pulang semalam kerana terlalu seronok meluangkan masa sehingga leka untuk melihat jam…ada satu cerita nak dikongsikan bersama…

Pagi ini (26 Ogos 2009) aku bangun lewat pukul 8.46 a.m. sepantas yang mampu aku menuju ke almari untuk mengambil pakaian untuk digosok…aku tahu aku sudah lewat untuk ke tempat kerja…sedang bergesa2 menggosok kain, tika ini baru aku tersedar dari lamunan mimpi…’Aku tidak lagi bekerja’…tersenyum sendirian…hatiku terusik seketika…

Hari2 yang mendatang perlu aku biasakan…terima kasih…

Salam..

: out : 2.35 p.m.

3 comments:

fie said...

ni ada yang akak mau!!!gudluck ada...akak doakan yang terbaik untuk ada...thanks sudi kawan ngan akak lg...jage diri...:)

Hasnul & Husna said...

:)...

Nurshuhadah Hamid said...

Thanks :)