Thursday, October 1, 2009

Selamat Tinggal...





Salam.

Post di bawah ini adalah post terakhir dariku untuk 'Cerita Tentang Aku'.  Berhenti menulis bukan bermaksud aku kalah, aku cuma mahu tinggalkan dunia blogging ini buat seketika...Insyaallah aku akan kembali tetapi di entri yang lain...bila?..masih tidak dapatku jawab...

Sedih...benar...kerana blog inilah menggantikan tempat sahabatku tempat aku meluahkan dan berkongsi apa jua. Menjadi medium kedua pengganti sahabat.  Tetapi bilamana setiap post yang aku draftkan akan menimbulkan masalah aku jadi serik..serik untuk segalanya...ya..ini blogku.  Bak kata seseorang 'Blog ni xde standard sirim sesiapa'...benar...tapi aku masih melakukan sesuatu itu demi kebahagian orang lain.  Aku hampir hilang 'privacy' untuk blog ini.  Untuk itu, biarlah aku berhenti seketika sehingga suatu masa nanti..itu pasti...aku akan kembali...

Aku mohon maaf jikalau sekiranya sepanjang aku meng'post' segalanya telah membuat orang yang membacanya sedih, terasa, kecewa atau apa2 jua perasaan.  Aku hanya ingin meluahkannya tiada niat lain.

Insyaallah, Blog 'Cerita Tentang Aku' akan disambung semula oleh keturunanku kelak...Suatu Masa Nanti...Itu Pasti...Kisah kehidupanku akan aku riwayatkan di tempat yang lain......

Selamat tinggal 'CERITA TENTANG AKU'....air jernih masih tidak henti menitis...

Salam.

: 4.00 : a.m.

3 comments:

Anonymous said...

Ada...jgn tinggal blogging!!..

Anonymous said...

all the best !

Anonymous said...

xpe..blog baru ada lg best..lg panas..hihi...korang ni memang sesuai la...luv u gurl...mmmuuuaaaaahhh!!!!